WinkelwagenUw winkelwagen is leeg

Achteraf betalen met Billink



Achteraf betalen
 
Wat is achteraf betalen?
Met ‘achteraf betalen’ bestel je eerst het product en betaal je achteraf binnen 14 dagen. Het is de ideale betaaloplossing voor als je onderweg bent of als je geen reader of creditcard bij de hand hebt. Ben je niet bekend met de webshop of wil je het product eerst zien, betaal dan achteraf met Billink. Eerst zien, dan betalen!
 
Hoe werkt achteraf betalen?
Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, zal Billink jouw gegevens realtime controleren op kredietwaardigheid. Indien je niet in aanmerking komt om achteraf te betalen heb je direct de mogelijkheid om alsnog af te rekenen via een andere betaalmethode. In het geval je wel bent toegelaten zal je bestelling worden geaccepteerd en uitgeleverd. Je ontvangt namens de Bendelli het product en namens Billink een factuur per e-mail. Je dient deze factuur binnen 14 dagen te betalen.
 
Wat is het voordeel van achteraf betalen?
Naast het voordeel dat je zelf bepaalt wanneer je betaalt, geeft het jou de garantie dat het juiste product daadwerkelijk wordt geleverd. Indien het product niet naar wens is, kan je het product zorgeloos terugsturen en hoef je niet te wachten totdat Bendelli het geld weer naar jou retourneert.

Rekent Bendelli extra kosten voor de optie achteraf betalen?
Nee: bij Bendelli is deze betaalmethode geheel gratis. 
Dit geldt overigens voor alle betaalmethoden die Bendelli aanbied.
 
Waarom kan ik niet achteraf betalen met Billink?
Na het invoeren van jouw gegevens wordt er een credit check uitgevoerd op basis van de door jou ingevoerde gegevens. De mogelijkheid bestaat dat je naar aanleiding van deze check niet in aanmerking komt om gebruik te maken van Billink. Er kunnen verschillende redenen aan ten grondslag liggen waarom je niet in aanmerking komt om gebruik te maken van Billink. Indien je de exacte reden wilt weten waardoor de credit check jou heeft afgekeurd, dan dien je schriftelijk een verzoek hiertoe in te dienen bij Billink voorzien van een kopie van je paspoort. Bendelli kan hier ook geen verdere informatie over verstrekken.
 
Kunnen bedrijven ook achteraf betalen met Billink?
Bij Billink is het voor zowel particulieren als bedrijven mogelijk om achteraf te betalen.
 
Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal?
Indien je niet binnen 14 dagen hebt betaald zal je door Billink worden herinnerd t.b.v. jouw openstaande schuld. Let er op dat dit extra kosten met zich mee kan brengen. Wanneer ook hier geen gehoor aan wordt gegeven zal Billink een incassobureau en/of deurwaarder inschakelen om het bedrag te incasseren. Dit kan hoge kosten met zich meebrengen.

Wat moet ik doen als ik geen factuur heb ontvangen?
Je kunt een e-mail sturen aan info@billink.nl om je factuur alsnog op te vragen of contact opnemen met telefoonnummer 0900 - 04 000 31. Wij versturen de e-mail vanaf een noreply@billink.nl adres, controleer je e-mailbox en spambox daarom goed.
 
Ik heb de factuur al voldaan, waarom ontvang ik nog steeds een herinnering?
De betaling en de herinnering kunnen elkaar gekruist hebben waardoor je onterecht bent aangeschreven. Neem hiervoor direct contact op met Billink. Het is ook mogelijk dat het door jou overgemaakte bedrag minder is dan op het factuur vermelde bedrag of dat je het bedrag per ongeluk aan de Bendelli hebt overgemaakt in plaats van Billink.

Leveringen en retouren

 
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, maar de factuur wel. Wat moet ik doen?
Je kunt het beste contact opnemen met Bendelli ( info@bendelli.nl ) welke jou meer informatie kan verstrekken betreffende jouw zending. Je treft de gegevens van Bendelli rechts bovenaan op de factuur.
 
Wat moet ik doen als ik een product retour wil sturen?
Je kunt het beste contact opnemen met Bendelli ( info@bendelli.nl ) welke je verder kan helpen bij vragen over de retournering van jouw bestelling. Je treft de gegevens van Bendelli rechts bovenaan op de factuur.
 
Ik wil mijn bestelling annuleren. Is dit mogelijk?
Je kunt het beste contact opnemen met Bendelli om te vragen of je jouw bestelling nog kunt annuleren. Je treft de gegevens van Bendelli rechts bovenaan op de factuur.

Terugbetalingen

 
Hoe ontvang ik een terugbetaling?
Indien je de betaling hebt overgemaakt aan Billink, maar het product alsnog binnen de retourtermijn hebt geretourneerd vragen wij je contact op te nemen met Bendelli. Indien je recht hebt op een terugbetaling zal Bendelli jouw verzoek oppakken met Billink.

Overig

 
Wat zijn de openingstijden van de klantenservice van Billink?
Op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur, bereikbaar per telefoon op 0900 - 04 000 31 of per e-mail op info@billink.nl.
 
Waar vind ik de algemene voorwaarden van Billink?
Je treft de algemene voorwaarden via deze link.