Samen met onze logistiek partner DHL proberen we er alles aan te doen om je bestelling op tijd te leveren. Echter kan het soms gebeuren dat de levering wat vertraging heeft opgelopen.
Wat kan ik het beste doen?
- Aan de hand van track en tracé code zie ik dat het pakketje al meer dan 2 dagen staat op: “Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging” Het pakketje zit in de bezorgroute maar heeft door overmacht vertraging opgelopen. DHL zal er alles aan doen om het pakketje zo snel mogelijk af te leveren.
- Staat er al meer dan 3 dagen: “Bezorging verhinderd” of “Sorteren in distributiecentrum” Dan is de kans groot dat het pakketje aan het verkeerde distributiecentrum is doorgeven. Mocht dit bij jou zo zijn, dan graag direct een mailtje sturen naar info@bendelli.nl wij starten dan direct een onderzoek.
Mocht je gekozen hebben voor Billink achteraf betalen, dan zorgen wij ervoor dat u uitstel van betaling krijgt van tenminste 2 weken. Tevens kan er overlegd worden voor een vervangende levering.