GRATIS VERZENDING

ACHTERAF BETALEN

LEVERING BINNEN 24 UUR

Wat zijn de levertijden in Nederland?

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld? Zelfde dag verstuurd! √  Maandag voor 16:00 uur besteld: dinsdag levering √  Dinsdag voor 16:00 uur besteld: woensdag levering √  Woensdag voor 16:00 uur besteld: donderdag levering √  Donderdag voor 16:00 uur besteld: vrijdag levering √  Vrijdag voor 16:00 uur besteld: zaterdag levering √  Zaterdag besteld: dinsdag levering

Lees verder

Wat zijn de levertijden in België?

Op werkdagen voor 16:00 uur besteld? Zelfde dag verstuurd! √  Maandag voor 16:00 uur besteld: dinsdag levering √  Dinsdag voor 16:00 uur besteld: woensdag levering √  Woensdag voor 16:00 uur besteld: donderdag levering √  Donderdag voor 16:00 uur besteld: vrijdag levering √  Vrijdag voor 16:00 uur besteld: zaterdag levering √  Zaterdag besteld: dinsdag levering

Lees verder

Wordt mijn bestelling gratis bezorgd?

Hier kunnen we kort en krachtig over zijn. Ja. Bij Bendelli hoef je géén verzendkosten te betalen voor verzending in Nederland en België.

Lees verder

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Betaalmogelijkheid Betaalkosten IDEAL Gratis Creditcard ( Mastercard, Visa, Maestro) Gratis PayPal Gratis Achter afbetalen (Billink) Gratis Bancontact Gratis Bendelli cadeaubon Gratis  

Lees verder

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling per mail ontvangen

Na het plaatsen van je bestelling kan het tot 30 minuten duren voordat je de bevestiging per mail ontvangt. Soms kan het gebeuren dat je mailtje in de spamfilter/ongewenste map terecht is gekomen. Heb je helemaal geen mail ontvangen van je bestelling? Neem dan contact met ons op door een mailtje te sturen naar: info@bendelli.nl

Lees verder

Je bestelling online volgen

Zodra jouw pakketje wordt opgehaald en gescand door DHL, krijg je van ons een verzendbevestiging. ’s Avonds rond de klok van half 10 ontvang je een mailtje met daarin de track en tracé code. Vanaf nu kun je precies zien wanneer je je pakketje kunt verwachten.

Lees verder

Mijn bestelling is (nog) niet compleet geleverd

Kijk dan of onze medewerkers een aantekening hebben gemaakt op de pakbon of je een mailtje hebben gestuurd. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je dan graag verder. Ons mailadres is: info@bendelli.nl

Lees verder

Bestelling wel verzonden, maar niet ontvangen

Samen met onze logistiek partner DHL proberen we er alles aan te doen om je bestelling op tijd te leveren. Echter kan het soms gebeuren dat de levering wat vertraging heeft opgelopen. Wat kan ik het beste doen? Aan de hand van track en tracé code zie ik dat het pakketje al meer dan 2…

Lees verder

Ik heb niet het juiste artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Mochten wij onverhoopt een verkeerde maat of kleur in je pakketje gedaan hebben, dan kun je het beste een mailtje sturen naar info@bendelli.nl Wij helpen je dan graag verder. Is er enige haast bij de kleding? Dan raden wij aan om direct (indien op voorraad) een nieuwe bestelling te plaatsen. Voor 16:00 uur besteld? Zelfde…

Lees verder

De kleding die ik heb gekocht is nu afgeprijsd in de sale Wat nu?

Dit kan soms gebeuren vanwege acties die al ver van te voren zijn gepland, of om in te spelen op een bepaalde gebeurtenis. Maar hier hebben we een oplossing voor. Weet je zeker dat je de kleding wilt houden? Je de prijsmutatie binnen 30 dagen aan ons doorgeeft Wij geven je dan een kortingsbon t.w.v.…

Lees verder
0