GRATIS VERZENDING

ACHTERAF BETALEN

30 DAGEN RETOURRECHT

Retourneren en ruilen - Bendelli

Retourneren en ruilen

Binnen welke termijn mag je retourneren of ruilen?

Na ontvangst van je pakketje heb je 30 dagen de tijd om rustig over je aankoop na te denken. In deze 30 dagen heb je mooi de tijd om te beslissen wat je nu écht wilt met de kleding die je besteld hebt.

Lees verder

De kleding die ik heb gekocht is nu afgeprijsd in de sale. Wat nu?

Dit kan soms gebeuren vanwege acties die al ver van te voren zijn gepland, of om in te spelen op een bepaalde gebeurtenis. Maar hier hebben we een oplossing voor. Weet je zeker dat je de kleding wilt houden? Je de prijsmutatie binnen 14 dagen aan ons doorgeeft Wij geven je dan een kortingsbon t.w.v. […]

Lees verder

Hoe kan ik het beste een artikel ruilen?

Wil je toch graag een andere kleur of maat van een bepaald kledingstuk? Stuur je kleding retour naar ons en plaats een nieuwe bestelling op onze website. Zo zie je meteen of je artikel nog in voorraad is. Heb je deze voor 16:00 besteld? Dan heb je de kleding meestal de volgende werkdag al in […]

Lees verder

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Bij het retourneren van een artikel vragen wij je wel het retourformulier zo correct mogelijk in te vullen. Op deze manier kunnen wij je retourpakketje zo snel mogelijk verwerken. We krijgen wel graag een seintje van je retourzending, zodat we snel je terugbetaling kunnen verwerken. Voor het retour sturen van je pakketje naar Bendelli zijn […]

Lees verder

Hoe snel is de uitbetaling bij retourneren?

Ons streven is om dit binnen 7 werkdagen afgehandeld te hebben. Zodra wij de uitbetaling hebben gedaan houden wij je op hoogte via de mail. De terugbetaling doen wij op dezelfde rekening waarmee ook betaald is. Bij een terugbetaling op je creditcard wordt het bedrag gestorneerd. Het bedrag is terug te vinden op je maandoverzicht […]

Lees verder

Ik heb een defect of beschadigd artikel ontvangen

Uiteraard is dit erg vervelend als dit gebeurd. Met een kwaliteitscontrole tijdens het inpakken van je pakketje proberen we dit te voorkomen. Mocht je toch een defect of beschadigd artikel hebben ontvangen, neem dan gewoon even contact met ons op. Wij gaan dit netjes afhandelen voor je. Wel vragen we of je ons wilt helpen […]

Lees verder

Ik heb niet het juiste artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Mochten wij onverhoopt een verkeerde maat of kleur in je pakketje gedaan hebben, dan kun je het beste een mailtje sturen naar info@bendelli.nl Is er enige haast bij de kleding? Dan raden wij aan om direct (indien op voorraad) een nieuwe bestelling te plaatsen. Voor 16:00 uur besteld? Zelfde dag nog verstuurd. De verzending is […]

Lees verder

In mijn pakketje zit geen retourformulier

Mocht het bij wijze van uitzondering een keer voorkomen, dat je geen retourformulier in je pakketje hebt zitten, dan is dit geen probleem. Je mag gewoon je artikelen terugsturen. We krijgen wel graag een seintje zodat we voor een snelle terugbetaling kunnen zorgen. Beschik je over een printer, dan kun je het retourformulier hieronder ook downloaden […]

Lees verder

Kan ik kleding uit de Sale retour sturen of omruilen?

Jazeker kan dat! Doen we niet moeilijk over. Na ontvangst van je pakketje heb je 30 dagen de tijd om rustig over je aankoop na te denken. In deze 30 dagen heb je mooi de tijd om te beslissen wat je nu écht wilt met de kleding die je besteld hebt.

Lees verder

Mag ik mijn artikelen terugsturen?

Ja natuurlijk mag dat, daar doen we niet moeilijk over. Wanneer je de bestelde artikelen retourneert binnen de zichttermijn van 30 dagen Het artikel in de originele verpakking zit (voor zover dat mogelijk is) De originele kaartjes en labeltjes er nog aan zitten Je de kleding niet gedragen hebt (passen is geen probleem) Artikelen die […]

Lees verder

Retourneren van artikelen n.a.v. een actie op meerdere artikelen (bijv: 2 voor 60)

Heb je een artikel gekocht n.a.v. een actie op meerdere artikelen? Bijvoorbeeld: 2 voor 60 of bij aankoop van 100 euro 10% korting. Dan gelden de volgende regels: Retourneer je één of meerdere artikelen uit deze actie, dan vervalt je korting en of shoptegoed. Wij verrekenen dit bij de terugbetaling.

Lees verder

Retourneren van artikelen n.a.v. stapelkorting (bijv: bij 3 stuks 30% korting)

Heb je een artikel gekocht n.a.v. een actie op meerdere artikelen? Bijvoorbeeld: bij 3 stuks 30% korting. Dan gelden de volgende regels: Retourneer je één of meerdere artikelen uit deze actie, dan kan je korting en of shoptegoed lager uitvallen. Wij verrekenen dit bij de terugbetaling.

Lees verder

Ruilen van artikelen n.a.v. een actie op meerdere artikelen (bijv: 2 voor 60)

Ruilen van een product uit bijvoorbeeld ‘2 voor actie’ ia altijd mogelijk. Je blijft je korting houden zolang je aan de actievoorwaarden voldoet.

Lees verder

Ruilen van artikelen n.a.v. een actie op meerdere artikelen (bijv: 3 stuks 30% korting)

Ruilen van een product uit bijvoorbeeld ‘3 stuks 30% korting’ ia altijd mogelijk. Je blijft je korting houden zolang je aan de actievoorwaarden voldoet.

Lees verder

Waar kan ik mijn retourpakketje inleveren?

Het retourpakketje kan bij de volgende punten ingeleverd worden: PostNL DHL Parcel UPS Access Point

Lees verder

Wat zijn de kosten voor het retourneren of ruilen?

Voor het retour sturen van je pakketje naar Bendelli zijn de kosten voor de koper.

Lees verder
Winkelwagen
Scroll naar boven