WinkelwagenUw winkelwagen is leeg

Verzenden en bezorgen

Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?
Als u uw bestelling op werkdagen voor 16.00 uur plaatst en betaalt dan wordt deze, op werkdagen, binnen 24 uur door de DHL aangeboden. Als u niet thuis bent wordt uw bestelling de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Mocht u dan ook niet thuiszijn, dan vind u een briefje van DHL in uw brievenbus. Met dit briefje kunt u op het aangegeven DHL kantoor uw bestelling ophalen. DHL behoudt zich het recht van burenlevering voor. Mocht dit niet gewenst zijn, dan kunt u dit aangeven bij het plaatsen van de bestelling.

Let op: DHL levert op werkdagen van dinsdag tot en met zaterdag.

Moet ik verzendkosten betalen?
Bij een bestelling binnen Nederland en Belgie bedragen de verzendkosten € 2,95. Bestellingen boven de € 60 euro worden gratis verzonden. Bij een bestelling naar Duitsland geldt een tarief van € 5,00.

Ik ben niet thuis op de verwachte leverdatum, kan ik een ander adres opgeven?
De mogelijkheid is er om een ander verzendadres op te geven. Deze komt u vanzelf tegen in het bestelproces.

Ruilen en Retourneren                                                                                                    

Binnen welke termijn moet ik ruilen of retourneren?
U mag alle artikel die u besteld heeft op Bendelli altijd binnen 14 werkdagen ruilen of retourneren. Vanaf dag 1 na ontvangst.
Na deze periode van 14 werkdagen kan de koop niet meer ontbonden worden.

Hoe kan ik iets ruilen of retourneren?
U meldt uw ruil of retourzending aan bij onze klantenservice per e-mail op info@bendelli.nl. U kunt uw ruil of retourzending opsturen naar onderstaand adres:
 
Bendelli
Kievit 47
7462 ZL Rijssen
 
Kunnen artikelen uit de cartegorie SALE omgeuild of geretourneerd worden?
Deze artikelen kunnen altijd retour of omgeruild worden.
 
Is het retourneren gratis?
Nee:
De kosten voor het terugsturen van een artikel naar Bendelli zijn voor rekening van de klant.

Als u het artikel ruilt voor hetzelfde artikel in een andere kleur of maat, hoeft u voor de levering daarvan géén verzendkosten te betalen. U betaald wel voor de retourzending.
 
Let op: alle retourzendingen dienen voldoende gefrankeerd te worden verzonden. Voor het retourneren naar Bendelli dient u te zorgen voor voldoende frankering, ongefrankeerde/onvoldoende gefrankeerde zendingen worden in rekening gebracht. Vermeld bij deze zending wel uw bank- of gironummer, zodat wij de gemaakte kosten voor het verzenden aan u kunnen terugstorten .

Waar moet ik mijn retourpakket inleveren?
U kunt het retourpakket inleveren bij het dichtstbijzijnde postkantoor.

Hoe ontvang ik mijn geld retour?
Indien u kenbaar heeft gemaakt het aankoopbedrag gecrediteerd te willen hebben, zal dit binnen 14 werkdagen worden teruggestort op uw rekening. Het geld wordt teruggestort op de rekening waarmee de artikelen betaald zijn.

Ik heb niet het juiste artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Indien u niet het correcte artikel heeft ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice, per e-mail info@bendelli.nl. Wij sturen u dan uiteraard alsnog het juiste artikel toe.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Indien u een beschadigd artikel hebt ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@bendelli.nl. Wij sturen u dan uiteraard een onbeschadigd artikel toe.

Waar moet ik aan voldoen om in aanmerking te komen voor ruilen of retourneren?
De bestelde goederen kunnen enkel en alleen geruild of geretourneerd worden binnen 14 werkdagen, in onbeschadigde staat en originele verpakking. De goederen moeten in dezelfde conditie verkeren en mogen niet gebruikt of gewassen zijn.
De artikelen moeten per direct weer verkoopbaar zijn.

Indien de artikelen niet voldoen aan bovenstaande eisen, zullen er kosten in rekening gebracht worden. De kosten hiervan bedragen € 4,95,-

Betaling                                                                                                                 

Waarmee kan ik afrekenen?
Het is mogelijk om uw bestelling af te rekenen via:

  • Bancontact
  • Billink |Achteraf betalen
  • Ideal
  • MasterCard
  • Maestro
  • PayPal.
  • Visa
Hoe werkt Ideal?
U plaatst uw bestelling in de winkelmand. U kunt dan kiezen om te betalen via iDEAL. U wordt doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en maak de betaling compleet. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven o.v.v. webshop bestelling Bendelli + betalingskenmerk. U ontvangt van uw bank desgewenst een email ter bevestiging.

Hoe werkt Paypal?
  • Je plaatst de artikelen die je wilt bestellen in de winkelwagen.
  • Vervolgens klik je op "nu afrekenen".
  • Je kunt nu het juiste factuur- en afleveradres selecteren of wijzigen.
  • Vervolgens selecteer je betalen via PayPal, gaat akkoord met de algemene voorwaarden en klikt op “Bestellen”.
  • Je wordt nu omgeleid naar het inlogscherm van PayPal, hier staat de betaling klaar.
  • Je logt in met jouw gebruikersnaam en wachtwoord, vervolgens kun je de betaling bevestigen.
  • De betaling wordt nu afgeschreven van jouw PayPal account. Dit account is gekoppeld aan jouw creditcard of betaalrekening.
Zijn de betalingen op Bendelli veilig?
Welke betalingsmogelijkheid u ook kiest, alle betalingen op Bendelli.nl  zijn veilig. Al onze betalingsmogelijkheden verlopen via onze internet payment provider. Deze organisatie waarborgt dat uw transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Dit kunt u herkennen aan het slotje linksbovenaan in de adresbalk. 

Wat is een SSL- Certificaat?
Een SSL-certificaat maakt het verschil. Voor het beveiligen van transacties op Bendelli.nl geldt het 'Secure Sockets Layer' protocol als de standaard. Met behulp van certificaten wordt de verstuurde data beveiligd en is -via versleuteling - de identiteit van de eigenaar gegarandeerd.

Met andere woorden: Als klant bent u er zeker van dat de verbinding naar de website veilig is. 

Kan ik mijn bestelling ook betalen na ontvangst?
Ja, kies dan voor de optie, Billink |Achteraf betalen.
Meer informatie hierover staat onder het kopje Billink |Achteraf betalen onderaan de website.

Waar kan ik mijn actiecode invoeren?
U kunt de actiecode invoeren bij uw winkelwagen overzicht. Hier vult u bij "kortingscode" de juiste code in. Vervolgens klikt u op "de twee pijltjes". De korting wordt nu verrekend.

Mijn actiecode werkt niet. Wat kan ik doen?
Werkt de actiecode niet, controleer dan het volgende of:
  • De algemene actiecode niet is verlopen.
  • Of u de code correct hebt ingevoerd (hoofdlettergevoelig)
  • Of u de code niet eerder hebt ingevoerd.
  • Of er geen speciale algemene voorwaarden aan deze code verbonden zijn.
Indien dit niet het geval is neem dan per e-mail info@bendelli.nl contact met ons op. Dit kan ook via de contact button bovenaan op de website.

Klachten

Hoe meld ik een klacht?
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat u na uw aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt.
U kunt deze klacht per e-mail: info@bendelli.nl melden. Op werkdagen reageren wij binnen 24 uur.

Hoe snel wordt mijn klacht afgehandeld?
Wij streven er naar om de klacht binnen één werkdag, of in het weekend de eerstvolgende werkdag, af te handelen.